elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

Nu är 2021 här

Kategori: Allmänt

Hej alla mina älskade vänner ❤️

Hoppas ni haft en bra jul och ett gott nytt år. 
Vi har haft en lugn och mysig jul och ett lika så nyår. 
Nu är det ett nytt år med nya möjligheter och mål.
2020 har på många sätt varit ett skit år men samtidigt så har det varit ett år då jag övervunnit flera hinder och lyckats ta tillbaka mitt liv igen. 
Det bästa med 2020 var nog att vi fick lilla chanel som har hjälpt mig så mycket. Hade vi inte fått henne så hade nog jag inte lyckats övervinna så mycket som jag gjort. Sedan var det även en positiv sak att flytta till lilla Högsjö som jag trivs jätte bra i. 
Har ni gjort någon lista eller mål över 2021?
Jag har skrivit upp några mål som jag vill uppfylla detta år. Tex ska jag ha mer planering och struktur i min vardag. Tror det är nått som är nyttigt och bra pga mina diagnoser och allt.

Jag hoppas ni vill följa med mig under detta år .
Kramar i mängder
Elin

(null)

Kommentera inlägget här: