elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

Första veckan

Kategori: Allmänt

Hej mina älskade vänner <3

I början av denna vecka så gjorde jag en planering på hur denna vecka skulle se ut. 

(null)

Jag måste då säga att jag lyckats göra allt som jag planerat att göra, vilket gör mig otroligt stolt över mig själv. 
Lilleman har varit riktigt duktig och hjälpt till en massa, så utan hans hjälp så hade det blivit svårare. 
Visst kanske jag blev för ivrig när jag planerade så det blev för mycket vilket det märks på kroppen av all värk och trötthet. 
I onsdagskväll av lillemans order gjorde jag knäckkola med polkagris på. Skulle egentligen ha blivit knäckklubbor, men sket i pinnarna. Grabbarna blev nöjda iallafall 🙂

(null)

Så för att sammanfatta denna vecka så har jag fått bort julen, rensat bort kläder som lilleman växt ur, tvättat och hängt upp alla de nya kläderna, tvättat de lortiga kläderna vi hade och handlat mm
Det har varit en underbar vecka, fast jag är trött så har jag fått smaka på en normal vardag. 
Jag hoppas nästa vecka blir lika lyckad 🙂 
Kommentera gärna hur eran vecka varit 🙂
Ps nu har även snön hittat hit, Chanel älskar det 😍
(null)

Kommentera inlägget här: