elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

sjuk vecka

Kategori: Allmänt

Hej mina älskade vänner <3

Regn och rusk är det enda som är just nu känns det som. Har varit förkyld sen i torsdags men nu har det äntligen börjat släppa. Tror ni inte att jag har lyckats smitta gubbe  så nu är han sjuk men lilleman har klarat sig. När man är sjuk så passar man på att fixa iordning förrådet hhehe

Gubben har äntligen bestämt sig för att ta körkort vilket verkligen är på tiden och lämpet är beställt och synundersökning bokat sen ska han ju gå kurs sen är det bara att övningsköra. När han ändå ska kolla synen så passar jag på att göra det jag också för behöver nya glasögon ändå så då är det bara att passa på. 

Är så paff gubben har även skrivit in sig på arbetsförmedlingen för han vill ta tag i sitt liv, är så stolt över honom <3 

Jag känner mig väldigt inspirerad och har fått idéer till nya tavlor som jag ska måla och det är roligt även sugen på att skriva känner jag också. Så skönt att känna sig produktiv :) 

Vad gör ni denna regniga dagen ?


Kommentera inlägget här: