elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

Måste få skryta

Kategori: Allmänt

Hej mina älskade vänner <3

Sommaren är nu officiellt över och hösten har tagit ett rejält kliv in i våra liv. Rutinerna har sakta men säkert kommit tillbaka liksom förkylningarna. 

Nu ska ni få höra, vi har köpt en bil (visst den e gammal och skruttig och behöver fixas till) nu känner man sig friare och behöver inte förlita sig på någon annan än sig själv. 

Sen vi skaffade bilen så har jag varit med gubben och veckohandlat för första gången på typ 2 år, varit med i andra affärer och även gått in i en helt själv. För inte så länge sedan så var detta helt omöjligt men nu har det gått och jag är så stolt över mig själv för varje grej jag lyckas med. Även att köra bil är nått som jag inte gjort på typ 1,5-2 år och det gör jag nu.

Jag ska inte säga att allt är bra nu utan jag har lång väg kvar att gå, medicin dosen ska höjas, min eds blir bara sämre känns det som så det måste jag få hjälp med och även övriga diagnoser ska jag få ordning på. 

Är bara så nöjd, stolt och glad över de få framsteg som jag gör för de är enorma och tuffa men jag ger inte upp :)

Kommentera inlägget här: