elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

Lite händer det ju

Kategori: Allmänt

Hej mina älskade vänner <3

Sitter här ihopkrupen i soffan, funderar på vilka glasögon jag ska prova på fredag och vad för slags modell jag skulle passa i. 
De jag har idag är typ 6 år gamla, mer fyrkantiga och ganska neutrala. Så denna gång känner jag för något annorlunda, lite mer vågat och utmärkande kanske. 
Kom gärna med förslag vad ni tror jag skulle passa i. 
I

Igår började lilleman på innebandy, vilket han verkade älska och ville fortsätta med det. Så då blir det alltså träning måndagar och onsdagar och han längtar till nästa träning. Det måste ju var ett gott tecken eller hur ?


Imorgon väntas video möte med läkaren ang min sjukskrivning och såklart tiden är 09.15 kommer va som en zombie då min kropp absolut inte funkar på morgonen men huvudsaken är att jag får hjälp.

Nu ska jag ta kvällen och mysa med familjen innan sängen <3
Kommentera inlägget här: