elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

Härlig helg

Kategori: Allmänt

Hej alla mina älskade vänner <3

Helgen började med att vi i fredags åkte in till katrineholm och gjorde en synundersökning samt beställde nya glasögon. ( de kommer den 29e september så ni får se dem då ) Barnen lekte med Chanel under tiden och de verkar ha haft det kul och Chanel va så duktig så. Sen var vi på hm och köpte en ny vinterjacka till mio då han har växt som ogräs detta året och den förra var alldeles för kort i armarna. 
Naturligtvis så vart barnen och vi vuxna hungriga efter förmiddagens måsten, så vi gjorde oss förtjänta av mat på Burger King. 
Nästa anhalt intersport då moa skulle ha en vinterjacka och mio innebandy saker så det bockade vi av och de var super nöjda. Innan vi drog hem handlade vi mat inför veckan och ett stopp på dollarstore var ett måste. När vi sedan kom hem var vi väldigt trötta så vi myste framför tvn. 




Lördag kom och moa skulle åka hem till sin mamma. Eftersom vi hade saker att hämta i Norrköping hos svärfar så körde vi hem henne. Alla va på gott humör men min kropp var fortfarande helt slut och värkte enormt men till Norrköping kom jag. Hade super mysigt hos svärfar och stannade till och med på middag så det hann bli kväll innan vi åkte hemåt. Åkte från Norrköping ca 18:45 och var hemma ca 20:00. Då hade vi ändå blivit stoppade i en poliskontroll. Alla däckade i soffan även lilla chanel som verkade trivas hemma hos "farfar" och skötte sig super.



Idag bestämde vi oss för att ta en riktig vilo dag och bara myst hela dagen framför tvn. Min kropp värker och jag skulle vilja sitta och skrika rakt ut och känner tårarna men biter ihop för familjens skull men nu måste jag verkligen låta min kropp återhämta sig. Idag slapp jag iallafall laga middag det skötte bonussonen och gubben. De bjöd på våfflor så gott och det bästa va att de va utan socker och väldigt matiga så gott :)


Hur var eran helg?

Kram på er <3
Kommentera inlägget här: