elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

Har inte glömt er :)

Kategori: Allmänt

Hej alla mina älskade vänner <3

Denna vecka har gått fort förbi. Har innehållit innebandy träningar, en tur till Norrköping och en underbar promenad i skogen. 

Fortfarande är det underbart att se mios ansikte när han ska och har varit på innebandy. Man ser verkligen hur roligt han tycker det är :) 

Är så stolt över mig själv, i torsdags tog familjen en skogspromenad på spåret som  var ca 2 kilometer. När vi kom hem var alla trötta och mös i soffan till film. Fast denna promenad va skön så straffar det sig senare genom att min kropp värker och lägger av. 

Då vi i denna familj liksom bytt mobil med varandra så har jag inte kunnat ta några bilder till er för detta inlägg men jag lånar bara mios gamla i ett par dagar till sen får jag min så då kan jag ta bra bilder igen :) 

Hoppas ni har en bra helg och att ni njuter av ledigheten. 

Kram 

Kommentera inlägget här: