elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

Solen tittar äntligen fram

Kategori: Allmänt

Hej alla mina älskade vänner <3

Jag måste vara i en väldigt bra period det senaste, då jag känt mig lycklig och glad. Den känslan har jag inte haft på länge och jag njuter varje minut som jag har den. Jag älskar det jag har i mitt liv, visst jag känner fortfarande att jag vill kunna göra mer men det är en bra början att älska det man har och kan. 
Idag kom äntligen lilleman hem efter att tillbringat ett tag hos sin mamma, nu får vi äntligen  krama om honom och komma in i någon slags vardag och struktur. 
Jag känner verkligen i kroppen just nu att livet är på väg att ändras för oss om det är på gott eller ont vet jag inte men jag är nyfiken på att ta reda på det. 

Hoppas ni har en underbar vecka och håll tummarna att jag får fortsätta vara glad :)



Kommentera inlägget här: