elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

positivt

Kategori: Allmänt

Hej mina älskade vänner <3

Idag är vädret grått, mitt humör är lite likaså och saker känns lite blä.  Ändå känner jag mig lycklig för mitt liv och vardag, den känslan har iallafall inte försvunnit. 
I förrgår kom bonusdottern och svärfar på besök. Det var hur mysigt som helst och dagen gick super fort. 
Fast jag känner att livet är i lite kaos, att jag inte har någon som helst koll på något och allt känns en aning meningslöst. Så har jag bestämt mig att inte deppa ner mig och tro att livet är slut. Jag ska fortsätta kämpa, har mål och önskningar som jag vill uppnå och om jag fortsätter kämpa så har jag större chans att uppnå dem det gäller bara att ändra tanke sätt och syn på livet.


Kommentera inlägget här: