elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

kvällsfriden

Kategori: Allmänt

Hej alla mina älskade vänner <3

oj vilket väder det har varit, men kan inte påstå att min kropp varit helt hundra. Den har verkligen varit helt ur gängorna och krånglat i flera dagar nu. Haft en barnfri helg som tillbringades liggandes i soffan helt utslagen och glodde på serie men jag umgicks iallafall en hel del med min älskade make.
Nu är vardagen igång igen, lilleman är i skolan under dagarna och när han kommer hem sticker han igen för att bada och kommer inte hem förrens på kvällen fast man sagt att han inte får bada så länge. 
Nu sitter jag, njuter av kvällsluften som har blivit så sval och skön. Suger in all den återstående sommarvärmen vi har så man överlever vintern när den knackar på.


Kommentera inlägget här: