elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

Det vänder fort!

Kategori: Allmänt

Hej alla mina älskade vänner <3

Vaknade imorse av att solen lyste genom fönstret, så underbart och man verkligen kände värmen.
På de senaste dagarna har jag kännt att humöret är på topp och att inget ska få ta ner det. Kanske beror det på några beslut som vi fattat eller så är det bara en sådan period det vet jag inte men jag vet iallafall att jag ska ta tillvara på det och för en gång skull känna mig lycklig. Visst finns det saker som jag oroar mig för, som triggar min ångest men jag måste hålla mina tankar borta från det för att inte fastna i någon slags ond spiral för då tar det inte länge innan jag är på botten igen.

Just i denna stund använder jag den nya plattan och tagentbordet för första gången och jag måste verkligen säga att jag älskar det. Det är så smidigt och enkelt och det känns ju lite lyxigt också hehehe. 

Nu ska här skrivas på denna boken som jag strävat med så länge men det är bara att ge sig f.n på det hehehe 

Klockan har bara sprungit iväg och skulle behöva fixa någon slags lunch men vad sen är man ju inte så sugen på att stå vid spisen i denna underbara sommardag för det är redan augusti och hösten närmar sig snabbare än vad man tror fy fasen...

Jag hoppas ni njuter till fullo nu när vi äntligen fått lite sommarväder :)
Kommentera inlägget här: