elingerdin

Följ med mig under min vardag och vad som händer i mitt liv med mina diagnoser

vardagen är ett måste

Kategori:

Hej igen
Jag ser fram emot att skriva här på bloggen varje dag när jag vaknar men det blir även svårare att få ner det man vill skriva om.
Det är nästan som att man får en slags skrivkramp hehe lustigt va?

Idag har det ändå varit en helt okej dag fast jag fortfarande har ont i ryggen och ben som värker och inte funkar som de ska vilket är otroligt irriterande.
Va och sa hej till min älskade vän som nu är så nära fast jag kunde inte stanna då jag kände att kroppen inte höll och har mått illa i ett par dagar typiskt min kropp att reagera så när den e ur funktion.

Mina tankar går ofta till familjen i värmland, jag vet att jag bör släppa det och gå vidare å leva mitt liv men det är svårt att inte tänka vad det var som egentligen gick snett. Det skulle vara bra i detta fall Att skruva tillbaka tiden eller bara kunna spola som i en film och få en överblick för då skulle man säkert få ett svar på alla frågor.

Idag skickade jag ett sms till samordnaren där jag verkligen visade att jag började bli irriterad över att intyget aldrig blir klart för det börjar bli en plåga att bara sitta och rulla tummarna och inget händer.

Fast jag inte har mått så bra så har jag ändå lyckats att laga mat och tvättat lite kläder så nu är det bara att dra sig upp ur soffan och hänga upp de blöta kläderna.

Imorgon är det en ny dag som troligen blir rätt lovande med tankar och planer vad jag ska göra med mitt liv 😄
Låter väl inte så illa va?

Kommentera inlägget här: